Sunday, April 18, 2010

bad..bad day + weeknd....

aku pn x sure mn slap nyer..yg pasti mggu nih merupakan weeknd yg paling sgt x best bg aku..per yg aku pln n arap kn lgsg x m'jd..yer2 aku tgu weeknd nih tp nih la weeknd yg paling ampeh ruper nyer..malang sggh tber2 aku rs..s'sggh nyer aku x saba nk biar nyer cpt b'lalu n nsib sok dh senin pn..biase nyer mls jer nk hadapi ari senin tp kali nih aku x ksh..gik pn sok aku anta dak oki g game kt stadium duta so leh ler rht ngaja jp..n bley gk stop jp from pk bnd2 yg leh ilang kn mood aku..

papepn aku sgt benci pd keadaan ini n yg paling2 benci adalah pd mrk yg t'libat..nper laki nih x bis2 nyush kn aku..s'sggh nyer bp ramai lagik lelaki yg perlu aku knl n trz dan trz akn nyush kn idup aku!!dh lmer aku x t'jebak ngn keadaan cmne tp malang nyer aku t'jebak lagik..benci + busan + tensen+ letih n fed up..per yg patut aku wat pn aku x sure..aku patut lyn kn jer ker?let it go ker? atau xyh amik tau lgsg?tah laa..yg pasti end up nyer still akn nyush kn aku..don't u ever say sorry if u don't really mean it..juz hate 2 hear that word again..again n again..

tp yg pasti aku still epi 2 b myself kos per pn yg jd aku tau tuk cheer me up..w/pn myb x s'pnuh nyer tp s'kurang2 nyer aku ttp mampu t'snym n x ikt kn prsn n mood aku yg s'mmg nyer tgh down sgt2 nih..i know that i'm a strong woman..cayok3x..

really luv myself..

No comments:

Post a Comment