Monday, June 8, 2009

D'pagi Selase aku muler kan keje ku..huhu..

emm today is my 1st day for thiz week..huhu..smlm aku EL..t'pakse amik EL kos adk aku dmm lak..umh lak xde org so xkn aku nk tggl kn dier sorg2 kn..sian lak aku tgk dh asyik t'baring jer..kalo tggl dier sorg almt nyer mmg x bgn2 ler dier..x mkn x per so sure gik lmbt mau baik kn..ish3x..so sbg kakak yg baik aku harus ler memain kn peranan aku..huhu t'aru jp..kre nyer smlm jd nurse x b'dftr jp ler..alhamdulillah ler aku tgk adk aku cm dh ok sket..bdn dier pn dh x pns sgt ..aku suh dier bis kn s'botol besa 100 +..so cm better sket..slere mkn pn cm dh der jer..akk aku msk bubur nasi..standrd ler 2 mknan tuk org skt..smngt jer aku tgk adk aku 2 mkn t'masuk ler ngn ktorg2 skali beria mkn..harus ler mknan febret aku 2..aku dlu kalo dmm jer sure suh ayh wat bubo ns or nmer lebey komersial ns lembek..huhu..pas 2 gerenti sht nyer..ahaksz..

hah 2 ksh smlm..nih lak ksh pg td time aku ru kuar nk g koje..tensen gler aku ngn sorg mamat moto nih..aku ngh nk kuar sempang area umh aku..sempang 2 mmg cm ssh sket nk kuar,nk2 time byk kete..cheh sumer sempg pn ssh jer nk kuar kn kalo byk kete..pape jer laa..sempg umh aku nih cm ssh sket bler nk kuar then direct nk ke blah kanan tuk m'hale ker traffic lite..kete2 yg dr arah straight lak bkn main laju kt c 2..emm pas 2 lak pg td aku nk ler kuar sempg 2 cm biase then dr arah straight lak der ler sorg mamat moto besa nih..bdgt bwk moto besa best ler kunun..dier lak t'lindung ngn lori n lori 2 plak nk turn msk sempg yg aku nk kuar 2..aku nmpk jer k'wujudan mamat 2..aku kuar sempg pn xde ler nk main kuar jer pas 2 lak xde ler aku trz nk himpit ke kanan.. sure ler aku bg dier lps dlu kn..ingt aku br sehari dua ker bwk kete..pas 2 mengelabah jer mamat 2 dok honnn aku..kuang asam tul..langgar btul2 kang br tau..aku pandang jer dier ngn pandangan yg paling kerek..ingt aku pmpn aku tkt ker..pas 2 ingt dier bwk moto besa dh cukup bgs..kalo x pk yg aku cm dh lmbt pg td nk jer aku trn..tensen3x..kalo ensem mmg aku dh keja dh..kwang3x..mmg bdgt bgs ler mamat 2..dier pn beria jer pandang aku..pahal ingt aku x tkt ker?huhu..eleh mmg x tkt ler..brani krn benar ler kn..kalo aku slh mmg aku dh angkt tgn ler tande say sowi kn tp nih dier yg glabah poyo x ingt nyer..kuase aku nk angkt tgn..aku pndg jer dier..poyo3x..phm x cter aku nih?x phm wat2 phm jer ler..geram3x....

so,today dh msk kje kene ler pupuk smngt kje..hua3x..kje3x....

No comments:

Post a Comment